loading...

آموز تكنيك هاي خياطي خانم عمراني

آموز تكنيك هاي خياطي خانم عمراني

بازدید : 110
پنجشنبه 8 ارديبهشت 1401 زمان : 13:11

لباس مرد عنکبوتی یک هدیه جذاب برای کودکان

لباس مرد عنکبوتی یکی از جذاب ترین اسباب بازیهایی است که این روزها کودکان علاقه زیادی به آن دارند، در میان انواع اسباب بازی های ایفای نقش اگر بخواهیم یکی از محبوب ترین آنها را نام ببریم قطعاً به نام مرد عنکبوتی برمی‌خوریم. این محصول برای کودکان طراحی شده و دارای اقلام زیر می باشد:
کلاه مخصوص
بلوز و شلوار
تار انداز
دستکش
در مورد شخصیت اسپایدرمن یا همان مرد عنکبوتی در فروشگاه میلی جون می توان این گونه گفت یکی از جذاب ترین شخصیت های کارتونی مورد علاقه کودکان است، بچه ها در سنین کودکی همیشه به دنبال یک شخصیت قهرمان می باشند که بتوانند خود را در نقش او قرار داده و احساس قدرت و بزرگی کنند. یکی از این شخصیت ها که توجه طیف وسیعی از کودکان را به خود جلب کرده است شخصیت فوق می باشد. این محصول در رده لباس شخصیت های کارتونی قرار گرفته و بسیار مورد توجه بچه ها می باشد.
اگر دوست دارید کودک شما در نقش یک ابرقهرمان ظاهر شده و مانند او بتواند با بدی ها و زوال مبارزه کند می توانید از اسباب بازی هایی که برای ایفای نقش کودکان طراحی و ساخته شده اند استفاده نمایید، این لباس ایفای نقش از شخصیت اسپایدرمن برگرفته شده است و می تواند یک هدیه جذاب برای کودکان شما به شمار آید.

لباس مرد عنکبوتی


لباس آبی و قرمز مرد عنکبوتی

لباس مرد عنکبوتی

لباس اسپایدرمن با تار

لباس مرد عنکبوتی

لباس بازگشت به خانه مرد عنکبوتی

لباس مرد عنکبوتی

لباس بزرگسال مرد عنکبوتی

لباس مرد عنکبوتی

لباس دور از خانه مرد عنکبوتی

لباس مرد عنکبوتی

لباس سیاه مرد عنکبوتی

لباس مرد عنکبوتی

لباس شگفت انگیز مرد عنکبوتی

لباس مرد عنکبوتی

لباس عضلانی مرد عنکبوتی

لباس مرد عنکبوتی

لباس قرمز و سیاه مرد عنکبوتی

بازدید : 84
11 زمان : 1399:2

پيراهن بالاتنه كوتاه مناسب دوران بارداري
از الگوي بالاتنه استفاده كرده روي الگوي جلو از خط كارور طرف حلقه به وسط جلو بين سينه و كارور به صورت هلال وصل مي‌كنيم (شكل يك). اگر بخواهيم برش جلو سينه بزرگ‌تر باشد مي‌توانيم از طرف حلقه خط كارور به وسط جلو خط سينه هلال وصل كنيم. اين برش را جدا كرده به برش بالا براي (روي هم گرد) يا جاي دگمه ۶ سانتيمتر اضافه كرده (شكل ۲) در طرف راست كل اين ۶ سانتيمتر به پشت برمي‌گردد و طرف چپ ۳ سانتيمتر به پشت برگشته و ۳ سانتيمتر آن براي جاي دكمه اضافه باقي مي‌ماند بعد در برش پائين از وسط خط هلال مستقيم به پايين كشيده و اين خط را برش زده تا به ميزان گشادي دلخواه اوزمان دهيم شكل ۳٫ براي اوزمان اول برش وسط جلو را گذاشته و حدوداً ۱۰ تا ۱۵ سانتيمتر اوزمان داده يا فاصله گذاشته و برش پهلو را بعد از اوزمان مي‌گذاريم كه خط هلال با فضاي اضافه شده حالت هلال خود را حفظ كند (شكل ۳). با اين كار برش پهلو از پائين لباس يك مقدار بالا قرار مي‌گيرد. ۴ سانتيمتر از خط پهلو اضافه كرده به زير حلقه وصل مي‌كنيم و خط پائين را به صورت شكل آرايش مي‌دهيم (شكل ۳). براي قسمت پشت از پايين لباس ۴ سانتيمتر به پهلو اوزمان داده و به زير حلقه وصل مي‌كنيم (شكل ۴).


مقدار پارچه مورد نياز دو قد لباس با عرض ۱۵۰ مي‌باشد.

آموزش خياطي خانم عمراني , آموزش خياطي خانم عمراني در سيماي خانواده , آموزش خياطي خانم عمراني در برنامه خانواده

بازدید : 192
11 زمان : 1399:2

تونيك يا كت بلند تزئيني توسط خانم سيماعمراني
ميزان پارچه: يك متر و بيست براي تونيك – يك متر براي شال
براي خود كت مي‌توان از پارچه‌هاي تريكو، كرپ و ساتن و … استفاده كرد و براي يقه و سرآستين آن نيز از انواع تور تزئيني، لمه، گيپور ظريف و… استفاده مي‌كنيم.
الگو و برش: به الگوي بالاتنه تا خط كمر احتياج داريم (اگر از پارچه‌هاي كشي استفاده كرديم، بايد از الگوي پايه كشي استفاده كنيم). در قسمت پشت الگو، روي خط كمر از وسط پشت cm5/1 وارد الگو شده و به هلال يقه وصل مي‌كنيم. روي خط سرشانه از گوشه گردن cm2 داخل شانه رفته، هلال يقه را cm1 پايين آمده و بهم وصل مي‌كنيم. در قسمت جلوي الگو، روي خط كمر از وسط جلو cm3 وارد الگو شده، روي خط سرشانه از گوشه كردن cm2 داخل سرشانه شده و بهم وصل مي‌كنيم و قسمت هاشور را برش مي‌زنيم.شما عزيزالن مي توانيد با مراجعه به مجموعه كتاب آموزش خياطي ايشان مسائل فوق را به صورت تكميلي نيز دنبال نماييد.


دامن: براي تهيه دامن، يك مستطيل روي دولاي بسته به عرض قد دامن و به طول اندازه كمرپشت + اندازه كمر جلو + ميزان قد دامن آماده مي‌كنيم. (اگر از پارچه‌هاي غيركشي استفاده كرديم، اندازه۴تا۵ سانتي‌متر به كمر دامن اضافه مي‌كنيم).
شال: براي تهيه شال نيز يك مستطيل به عرض cm20 و به طول خط يقه پشت+ خط يقه جلو+ قد دامن + cm10 اضافه (به دلخواه) در نظر مي‌گيريم. عرض اين مستطيل روي دولاي بسته يا دولاي باز قرار مي‌گيرد و دوخته مي‌شود.براي شما علاقه مندان به آموزش خياطي خانم عمراني ما در سايت مجموعه كامل ايشان را قرار داده ايم.
دوخت: ابتدا خط مركزي پشت را دوخته و بالاتنه پشت و جلو را از پهلو و سرشانه بهم وصل مي‌كنيم. براي وصل كردن دامن، وسط طول مستطيل را پيدا كرده و از وسط پشت بالاتنه بهم ميدوزيم تا ميزان اضافه در جلوي لباس قرار بگيرد. جهت وصل كردن شال نيز، cm10 از طول شال را رها كرده، بقيه را به تكه دامن جلو مي‌دوزيم و تا هلال يقه پشت ادامه مي‌دهيم (بصورت يك لا). دو عدد بند نيز روي كمر از زير وصل ميكنيم. از پارچه يقه، مي‌توان براي سر آستين هم استفاده كرد.

بازدید : 225
11 زمان : 1399:2

خريد فيلم آموزش خياطي استاد عليرضا قاسمي راوندي با متد پارسي
قيمت : 28,000 تومان 22,000 تومان

يكي ديگر از بهترين مجموعه هاي آموزش خياطي كه مي توان از ان به عنوان مجموعه اي كامل نام برد چيزي نيست جز مجموعه آموزش خياطي آقاي راوندي.اين مجموعه در ۷ ديسك تهيه و تدارك ديده شده است و مي تواند براي شما علاقه مندان به هنر خياطي بسيار مفيد و كارآمد باشد.كارهاي ايشان را معخولا از شبكه هاي مختلف تلويزيوني به خصوص شبكه اموزش حتما ديده ايد.

ايشان متد خياطي پارسي را با بياني بسيار ساده و روان به اموزش قدم به قدم تمام مباحث مهم خياطي مي پردازند و شما را از هرگونه رفتن به كلاس هاي اموزشي بي نياز خواهند كرد.اما شايد بخواهيد بدانيد كه مجموعه آموزش خياطي قاسم راوندي چه سر فصل هايي به شما اموزش داده مي شود , براي دريافت اين پاسخ پيشنهاد مي كنيم در ادامه مطلب با ماا همراه باشيد تا به معرفي هر چه بيشتر اين مجموعه بپردازيم :

آموزش كامل خياطي آقاي راوندي به صورت كامل با قيمت ۲۲ هزار تومان در ۷ حلقه دي وي دي

آموزش خياطي آقاي راوندي

آموزش كامل خياطي آقاي راوندي به صورت كامل با قيمت ۲۲ هزار تومان در ۷ حلقه دي وي دي

شما در مجموعه آموزش خياطي قاسمي راوندي با عناوين زير آشنا خواهيد شد :

معرفي انواع پارچه و آشنايي با چرخ خياطي و نحوه كار با آن

نحوه آموزش دوخت دكمه و آشنايي با جا دكمه

اموزش دوخت مغزي در مدل خهاي صاف و اريب

اموزش دوخت انواع جيب درز بغل

آموزش دوخت جيب هايي با مدل دو فيلتوي

اموزش شكاف دم دستو دوبل براي آستين هاي كوتاه

آموزش اندازه گيري انواع دامن و شلوار

آموزش كار با الگوي دامن

آموزش انواع دوخت دامن در مدل هاي مختلف

اموزش دامن هاي پيلدار همراه با كار با الگوي انها

آموزش خياطي قاسم راوندي

آموزش كامل خياطي آقاي راوندي به صورت كامل با قيمت ۲۲ هزار تومان در ۷ حلقه دي وي دي

اگر مي خواهيد در زماني بسيار كوتاه در متد پارسي خياطي به مهارت بالايي دست يابيد پيشنهاد مي كنيم آموزش خياطي استاد راوندي را حتما تهيه نماييد و حتما در زماني مناسب اقدام به تماشاي تمام مباحث اموزشي در اين مجموعه نماييد.به شما قول خواهيم داد اگر در كارتان كمي تلاش و پشتكار به خرج دهيد مي توانيد با در اختيار داشتن چنين مجموعه ايي خيلي زود شما هم تبديل به يك خياطي ماهر شويد.

از ديگر عناويني كه مي توان در اين مجموعه ارزشمند يافت مي توان به موادر زير اشاره كرد :

اموزش با نحوه حذف ساسون دامن

آموزش كار با الگوي دامن هاي مدل دار

آموزش الگوي دامن كلوش

اموزش برش دادن دامن هاي نيم كلوش

آموزش الگوي دامن هاي ترك

آموزش دوخت و كار با الگوي دامن هاي دورپيلي

آموزش كار با انواع الگوي شلوار

آموزش دوخت انواع شلوار زنانه در طرح هاي مختلف

اموزش كار با الگوي دامن هاي مدل شلواري

نحوه صحيح اندازه گيري بالاتنه پشت و آموزش انواع سايز بندي

فيلم آموزش خياطي راوندي

شما مي توانيد فيلم آموزش خياطي راوندي را در اين مجموعه توسط كامپيوتر و يا دستگاه هايپلير خانگي تماشا نماييد.با در اختيار داشتن چنين مجموعه ارزشمندي بسياري از هزينه هاي جانبي شما كاهش خواهد يافت. مثلا ديگر نياز نيست براي يادگيري خياطي به اموزشگاه ها برويد و وقت و پول خود را هدر دهيد. نياز نيست تا براي يادگيري نكته اي كوچك به اين وو ان زنگ بزنيد و به كتاب هاي مختلف مراجعه نماييد.

شما تنها با در اختيار داشتن آموزش خياطي عليرضا قاسمي راوندي مي توانيد بر تمامي مشكلات بالا افئق آييد و به راحتي و در زماني كم و هزينه اي اندك يك بار براي هميشه خيال خود را راحت كرده و خود را به يك خياط ماهر تبديل سازيد.خياطي آسان خواهد شد در صورتيكه شما يك استادخوب براي اموزش داشته باشيد و چه شخصي بهتر از ايشان كه مي توانندد هر انچه شما از خياطي نياز داريد را با ساده ترين روش هاي ممكن اموزش دهند.

همانطور كه در بالا نيز اشاره كرديم مجموعه آموزش خياطي استاد قاسمي راوندي شامل هفت ديسك كه در قالب DVD ارائه شده است به شما عزيزانعرضه مي گردد. شما مي توانيد براي تهيه اين مجموعه ارزشمند به يكي از روش هاي زير اقدام نماييد :

بروي دكمه خريد پستي كليك كرده و همين الان به صورت اينترنتي اقدام به تهيه اين مجموعه نماييد

مي توانيد به صورت تلفني با شماره ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نماييد.

همچنين مي توانيد جهت تهيه آموزش خياطي راوندي مشخصات كامل خود از قبيل : آدرس پستي + نام محصول + كد پستي + نام گيرنده را به شماره ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ پيامك دهيد.

آموزش خياطي راوندي

آموزش كامل خياطي آقاي راوندي به صورت كامل با قيمت ۲۲ هزار تومان در ۷ حلقه دي وي دي

اما از ديگر عناوين آموزشي كه مي توانيد در اين مجموعه ارزشمند با متد خياطي پارسي ملاحضه نماييد مي توان به موارد زير اشاره كرد :

آموزش كار با الگوي آستين

آموزش كار با الگوي بالاتنه پيش

اموزش كار با انواع الگوي يقه جدا

اموزش تبديل كردن الگو مالدر به بلوز

آموزش روش هاي برش پارچه و دوخت انواع بلوز

آموزش برش انواع يقه هاي سرخوداموزش دوخت طرح هيا آستين رگلان

خياطي راوندي

اما در ديگر دي وي دي هاي اين مجموعه ارزشمند با متد پارسي شما با عناوين زير مي توانيد آشنا شويد :

آموزش با رگلان نيمه تنگ

اموزش دوخت آستين كيمونو

آموزش دوخت انواع شنل كلاه دار

اموزش دوخت دامن عروس در مدل هاي مختلف

آموزش دوخت انواع دامن پليسه راسته

آموزش كشيدن كادر براي انواع دامن

آموزش دوخت انواع دامن جيب دار

آموزش دوخت مدل هاي مختلف براي آستين و يقه

آموزش دوخت يقه دراپه

آموزش خياطي بدون پرو كردن

خياطي آقاي راوندي

آموزش كامل خياطي آقاي راوندي به صورت كامل با قيمت ۲۲ هزار تومان در ۷ حلقه دي وي دي

تمام موارد بالا را مي توانيد در فيلم آموزش خياطي آقاي راوندي كه در قالب هفت ديسك ارائه شده است با كيفيت بسيار عالي مشاهده نماييد و هرگاه كه نياز داشتيد هر بخشي از آموزش را بارها و بارها براي خودتان تكرار نماييد تا در ان مبحث به مهارت لازم دست يابيد.اين مجموعه در مقايسه با ساير آموزش هايي كه در اين زمنيه ارائه شده است بي شك يكي ازز بهترين ها مي باشد و مهمترين دليل ان وجود استاد ماهي چون جناب آقاي راوندي است كه به سادگي هر چه تمام تر به بيام مفاهيم و اصول مهم خياطي مي پردازند و شما مهم نيست در چه سطحي از مهارت در اين رشته قرار داريد چه مبتدي و چه حرفه اي مي توانيد زا بخش هاي مختلف اين اثر ارزشمند نهايت استفاده را داشه باشيد و خيلي زود شما هم به يك خياط حرفه اي تبديل شويد.

اما در ديگر ديسك هاي مجموعه خياطي آقاي راوندي شما با عناوين زير مي توانيد آشنا شويد :

آموزش دوخت الگوي جليقه زنانه

اموزش دوخت انواع آستين دو تكه

اموزش دوخت دامنه پليسه اريب

آموزش دوخت انواع شلوار

آموزش دوخت يقه شانه

آموزش دوخت انواع چادر نماز و چادر مشكي

آموزش دوخت سه جاف

آموزش بريدن انواع آستين

آموزش دوخت انواع يقه ۷

آشنايي با دوخت انواع پيراهن مردانه

آموزش دوخت يقه انگليسي سرخود

خياطي استاد راوندي

خياطي استاد راوندي به گونه اي انجام مي شود كه شما رد هر سطحي از اموزش باشيد مي توانيد به خوبي با مجموعه ايشان ارتباط برقرار كرده و خيلي زود خود را در سطح بالايي از مهارت دريابيد.شما مي توانيد بدون نياز به هرگونه اموزشگاهي و بدون نياز به مطالعه هرگونه كتابي تنها و تنها با در اختيار داشتن اين مجموعه ارزشمند به انچه كه مي خواهيد دست يابيد و اين تنها به خاطر سبك به خصوص ايشان در انتقال مفاهيم خياطي مي باشد كه شايد ساير اساتيد ديگر نتوانند به خوبي سادگي ايشان اين كار را انجام دهد.

در بخش هاي بعدي از فيلم آموزش خياطي راوندي شما با عناوين ديگري كه در زير اورده ايم مي توانيد آشنا شويد :

آموزش دوخت اواع شلورا مخصوص دوران حاملگي

اموزش دوخت دامن در سبك هاي گوناگون

اموزش كار با انواع الگوي پيراهن مردانه

اموزش كار با الگوي يقه دراپه

اموزش دوخت كت پهلو و آشنايي با لاگوي آن

اموزش دوخت يقه شل

شما با تهيه مجموعه خياطي آقاي قاسمي راوندي مي توانيد حاصل ده ها سال تجربه و زحمات ايشان را در قالب يك مجموعه دي وي دي دريافت نماييد و با پرداخت هزينه اي بسيار اندك مربي بسيار با تجربه يا رد منزل خود داتشه باشدي كه مهمترين و پركاربردترين عناوين رشته خياطي را به شما خواهد اموخت. ده ها ساعت اموزش و بيش از ده ها روش مختلف و تكنيك هاي ناب خياطي در اين مجموعه ارزشمند براي شما قرار گرفته است.

شما مي توانيد درهر كجاي كشور كه هستيد تنها با چند كليك ساده از طريق سايت هنر خياطي همين الان اقدام به تهيه خياطي راوندي نماييد و در كمتر از چند روز انرا درب منزل خود دريافت نموده و از اين پس خيالتان راحت باشد كه شما هم يكي از بهترين هاي خياطي را در اختيار داريد .

بازدید : 378
11 زمان : 1399:2

كت كوتاه آستين كيمونو براي لباس‌هاي دكلته
براي اين كت از يك الگو براي جلو و پشت لباس استفاده مي‌كنيم. به اين صورت كه الگوي جلو را مي‌كشيم بدون اينكه سينه را + ۲ كنيم و همينطور كمر را هم + ۲ نمي‌كنيم و همين الگو را براي پشت استفاده مي‌كنيم فقط گودي يقه را پر مي‌كنيم و قد الگو را فقط تا كمر احتياج داريم براي درست كردن آستين كيمونو يك سانتيمتر از گوشه شانه بالا رفته به گوشه گردن وصل مي‌كنيم در امتداد خط شانه جديد از گوشه شانه قد آستين را اندازه زده (هر اندازه كه خواستيم) از انتهاي قد آستين مچ نسبت به قد آستين را طوري كه كاملاً يك زاويه قائمه به وجود بيايد اندازه مي‌زنيم بازو را از خط بالاي آستين اندازه زده طوري كه به پهلو يا حلقه برسد از اين تقاطع به مچ وصل كرده براي گردي زير كيمونو از تقاطع بازو به پهلو ۵ سانتيمتر روي خط پهلو پائين آمده ۵ سانتيمتر هم داخل آستين شده و هلال به هم وصل مي‌كنيم براي اينكه زير آستين نكشد از پايين مچ ۱ تا ۵/۱ بيرون رفته و به بالاي مچ وصل مي‌كنيم.


چون يقه اين كت هفت مي‌باشد از گوشه گردن ۲ سانتيمتر داخل شانه شده و به خط سينه وصل مي‌كنيم خط اريب را نصف كرده و يك ساسون با عرض ۳ و طول ۷ سانتيمتر درست كرده و در الگو مي‌بنديم تا يقه خوش‌فرم‌تر و شل نايستد و قد كت را از گوشه گردن روي شانه تا زير سينه اندازه زده و روي الگو اين اندازه را مشخص مي‌كنيم (خط نقطه‌چين) روي اين خط از وسط جلو ۱۰ تا ۱۵ سانتيمتر داخل شده و از سينه هلال به اين علامت وصل مي‌كنيم تا جلو كت گرد شود از همين الگو براي پشت استفاده مي‌كنيم فقط براي درست كردن يقه پشت، خط وسط جلو تا به بالا امتداد داده و از گوشه گردن هم يك خط صاف به چپ كشيده و يك زاويه به دست مي‌آيد. از اين زاويه ۲ سانتيمتر پائين آمده به دو سانتيمتري كه از گوشه گردن داخل شانه شده بوديم وصل مي‌كنيم و از همين الگو براي قسمت پشت كت استفاده مي‌شود. فقط براي جلوگيري از شل ايستادن خط پايين كت دو ساسون ايجاد كرده و آن را در پشت كت مي‌دوزيم و يا در الگوي پشت آن را مي‌بنديم.
مقدار پارچه مورد نياز: دو قد كت = حدوداً ۷۰ سانتيمتر

فيلم آموزش خياطي ,فيلم هاي آموزش خياطي خانم عمراني , كتاب آموزش خياطي

بازدید : 170
11 زمان : 1399:2

آموزش دوخت يقه هفت خانم عمراني
براي تبديل الگوي اوليه به يقه ۷ از گوشه گردن ۲ سانتيمتر داخل شده از گودي گردن ۱۴ سانتيمتر پائين آمده اريب به هم وصل مي‌كنيم. اگر مقدار بازي يقه از گودي گردن ۱۲ سانتيمتر بيشتر باشد، در وسط خط هفت يك ساسون با طول ۶ يا ۷ و عرض ۲ سانتيمتر در الگو مي‌گيريم طوري كه خط بالا كه به طرف سرشانه است روي خط پائين ساسون بخوابد در اين صورت سرشانه كمي به جلو آمده با خط صاف اين شكستگي را آرايش مي‌دهيم. ۵ تا ۷ سانتيمتر براي سجاف وارد شانه شده موازي با خط يقه ۱۰ سانتيمتر از انتهاي يقه ۷ پائين آمده به هم وصل مي‌كنيم تمام نقاط نقطه‌چين را روي كاغذ رولت كرده وسط جلو را روي دولاي بسته انداخته دور تا دور يك سانتيمتر زاپاس گذاشته سجاف را كامل برش زده. توجه به (نكته ۱۳)
براي يقه هفت جلو باز ۲ سانتيمتر به وسط جلو براي جادگمه لباس اضافه كرده خط يقه را ادامه دادخ تا به صورت اريب ۲ سانتيمتر جادگمه را قطع كند. اگر بخواهيم يقه هفت ما كمي هلال باشد شكستگي كه به وسيله ساسون يقه به وجود آمد با خط هلال آرايش مي‌دهيم.


مقدار پارچه مورد نياز: يك قد بلوز + يك قد آستين با عرض ۱۵۰ مي‌باشد براي سايز زير ۴۲/ براي سايز بالاي ۴۲ دو قد بلوز با عرض ۱۵۰ نياز داريم. اين مقدار پارچه براي كيله بلوزها مي‌باشد.
آموزش دوخت يقه قايقي (گرد كشيده)
از الگوي پايه (اوليه) استفاده كرده در اين مدل بازي يقه از طرفين بيشتر است.
از گودي يقه ۲ سانتيمتر پائين رفته و از گوشه گردن ۷ سانتيمتر وارد شانه شده و به صورت هلال كشيده به هم وصل مي‌كنيم. بايد توجه داشت كه اين مدل يقه در موقع پوشيدن حتماً مقدار باقيماندۀ شانه درست در انتهاي شانه قرار بگيرد و به طرف گردن نيايد در غير اين صورت يقه ما خوش فرم نمي‌ايستد. از يقه پشت گوشه گردن ۲ سانت پائين آمده و از گوشه گردن ۵/۷ سانتيمتر داخل شانه شده تا يقه پشت از يقه جلو بزرگتر باشد و بقه جلو را بكشد و نيم سانتيمتر از شانه طرف حلقه به شانه پشت اضافه مي‌كنيم.

اين يقه براي لباس‌هاي جذب تن با پارچه كشي مناسب‌تر است. قسمت هاشور از الگو جدا و دور انداخته مي‌شود. (توجه به نكته ۱۳)
مقدار پارچه مورد نياز: رجوع شود به درس يقه هفت

اموزش خياطي خانم عمراني سيماي خانواده , فيلم آموزش خياطي خانم عمراني در سيماي خانواده , , كتاب خياطي سيما عمراني

متد گرلاوين , آموزش خياطي آقاي راوندي

بازدید : 109
11 زمان : 1399:2

قيمت : 22,000 تومان 16,000 تومان

يكي ديگر از بهترين مجموعه هاي آموزش خياطي را مي توان مجموعه ارزشمند آموزش خياطي خانم فاطمه خداياري دانست. ايشان سالهاست كه در زمينه هنر خياطي مشغول به فعاليت هستند و سبك كاري ايشان متد گرلاوين است.ما امروز در سايت هنر خياطي مي خواهيم در مورد مجموعه اي ارزشمند از ايشان صحبت كنيم و شما علاقه مدندان به اين متد راا دعوت مي كنيم تا با ما در ادامه مطالب همراه باشيد :

اگر بخواهيم معرف ترين استاد خياطي در متد گرلاوين ساده را در ايران معرفي كنيم بي شك و بدون هيچگونه اغراقي مي توان نام خانم خداياري را بر زبان آورد. مجموعه كارهاي ايشان را معمولا در شبكه هاي مختلف تلويزيوني به خصوص در شبكه آموزشي حتما مشاهده كرده ايد.مجموعه آموزش خياطي خانم خداياري در قالب ۵ دي وي دي ارائه شده است و بيش از ۱۴۴ ساعت برنامه مفيد آموزشي را مي توانيد در اين مجموعه مشاهده نماييد.

آموزش كامل خياطي خانم خداياري در ۴حلقه دي وي دي با قيمت ۱۴هزار تومان

آموزش خياطي خانم فاطمه خداياري

آموزش كامل خياطي خانم خداياري در ۴حلقه دي وي دي با قيمت ۱۴هزار تومان

ما در بخش هاي قبلي سايت مجموعه هايي از خانم عمراني و آقاي راوندي را برايتان قرار داده بوديم كه متد مجموعه اول سادريك و متد مجموعه دوم پارسي بود. اما در ميان اين متدها يكي از روشهاي مورد علاقه بسياري از افراد قطعا متد گرلاوين در خياطي است و به همين مظنور ما اثري از بهرتين و ماهر ترين استاد در اين متد را برايتان تهيه و تدارك ديده ايم.شماا براي تهيه اين مجموعه ارزشمند مي توانيد به روش هاي زير اقدام به خريد نماييد:

كافيست تا براي تهيه خياطي خانم خداياري بروي دكمه خريد پستي كه در زير امده كليك كرده و همين الان از طريق سايت سفارش خود را ثبت نماييد.

مي توانيد به صورت تلفني با شماره ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ تماس گرفته و همين الان سفارش خود را ثبت نماييد.

همچنين مي توانيد با راسال مشخصات كامل پستي خود از قبيل : آدرس پستي + كد پستي + نام محصول + نام گيرنده به شماره ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ همين الان اقدام به خريد اين محصول نماييد.

متد گرلاوين در خياطي

آموزش خياطي گرلاوين كه توسط خانم خداياري برايتان تهيه شده است شامل ۲۶ برنامه جذاب و ديدني است كه رد قالب ۱۴ ساعت اموزش مي باشد.شما در هر سطحي كه باشيد با در اختيار داشتن اين مجموعه ارزشمند مي توانيد خيلي زود در اين متد به مهارت بالايي دست يافته و از اين پس خودتان كليه امرو خيطاي را انجام دهيد.

مجموعه فوق به گونه اي تدوين شده است كه براي افراد مبتدي و حرفه اي و براي هنراموزان و هنرجويان در هر سطحي كه باشند قابل استفاده است و مي توانند براحتي با مباحث اموزشي ارتباط برقرا كرده و كليه اصول اين هنر را به خوبي فرا بگيرند.

آموزش خياطي گرلاوين

آموزش كامل خياطي خانم خداياري در ۴حلقه دي وي دي با قيمت ۱۴هزار تومان

در مجموعه آموزش خياطي روش گرلاوين خانم فاطمه خداياري شما با عناوين زير آشنا خواهيد شد :

آشنايي با نحوه رسم الگوي دامن

آموزش دوخت ساسون و وصل كردن آستري

اموزش دوخت دامن فون ۱و۲و۳و۴

آموزش دوخت دامن هاي جيب دار

اموزش دوخت دامن عروس

آشنايي با نحوه دوخت دامن برش دار با پارچه لي

آموزش دوخت دامن پليسه

آموزش دوخت انواع دامن شلواري بدون پيل و با پيل

خياطي خانم خداياري

يكي از دلايل محبوبيت آموزش خياطي مدل گرلاوين شايد سادگي در بيان مفاهيم پيچيده خياطي است و همين موضوع باعث شده تا بسياري از هنرجويان از ميان ساير متهاي موجود به سمت اين روش روي آورده و به دنبال يادگيري آن باشند.ممكن است در بسياري از شهر ها امكان يادگيري اين متد فراهم نباشد و اگر هم باشد مي بايست شما وقت و هزينه زيادي راا صرف كنيد و به اموزشگاه برويد تا شايد بتوانيد در متد فوق به مهارت دست يابيد.

اما ما پيشنهاد مي كنيم با هزنيه اي اندك بهترين استاد اين متد درايران را به منزل خود بياوريد و با در اختيار داشتن اين مجموعه ارزشمند بارها و بارها بدون اينكه نيازي به پرداخت هزينه هيا سنگين داشته باشيد به تماشاي مباحث اموزشي درون مجموعه نشسته و براحتي با كمي تلاش و كوشش به مهارت لازم دست پيدا كنيد.

آموزش خياطي به روش گرلاوين

آموزش كامل خياطي خانم خداياري در ۴حلقه دي وي دي با قيمت ۱۴هزار تومان

اما در مجموعه آموزش خياطي بروش گرلاوين خانم خداياري با عناوين زير نيز آشنا خواهيد شد :

آشنايي با دوخت انواع دامن هاي ترك و دامن هاي شانلي بادبزني

اموزش دوخت دامن هاي پليسه اريب

آموزش دوخت انواع شلوار

آموزش دوخت شلوار مخصوص حاملگي

آموزش دوخت يقه هفت

آموزش دوخت يقه سه جاف و ديگر مدل هاي يقه

اموزش صحيح بريدن انواع آستين

اموزش نحوه صحيح وصل كردن آستين به بالاتنه

آموزش دوخت مدل هاي مختلف رگلان و كيمانو

آموزش دوخت انواع چادر مشكي و چادر مجلسي و چادر نماز

آموزش زدن زاويه صحيح براي يقه خشتي يا يه چهار گوش

آموزش دوخت يقه ملواني

آموزش دوخت يقه بليز و يقه سرخود

آموزش خياطي خانم خداياري

آموزش كامل خياطي خانم خداياري در ۴حلقه دي وي دي با قيمت ۱۴هزار تومان

همانطور كه در بالا نيز توضيح داديم آموزش خياطي به روش گرلاوين توسط خانم خداياري به خبوي و به صورت كامل اموزش داده شده است و اين مجموعه را مي توان يكي از كامل ترين و جذاب ترين اموزش هاي خياطي در اين متد دانست.شما هم اگر واقعا عزم خود را جزم كرده ايددو مي خواهيد يك بار براي هميشه در هنر خياطي براي خودتان به مهارت لازم دست يابيدد و از طرفي هم علاقه مند هستيد تا آموزش خياطي با الگو گرلاوين را فرا بگيريد پس وقت را از دست ندهيد و بدون هيچگونه ترديد اين مجموعه ارزشمند را همين الان تهيه نماييد.

فيلم آموزش خياطي به روش گرلاوين با كيفيت مناسبي تهيه و تدارك ديه شده است و براحتي توسط كامپيوتر و دستگاه هاي پلير خانگي قابل پخش مي باشد. شما با تهيه اين اثر ارزشمند از فروشگاه هنر خياطي مي توانيد از گارانتي محصول نيز بهره مند شويد و اگر به هر دليل در پخش مجموعه مشكلي پديد امد مي توانيد به صورت رايگان اقدام به تعويض دي ويي دي معيوب نماييد.

آموزش خياطي متد گرلاوين

آموزش خياطي متد گرلاوين به دليل سادگي در بيان مفاهيم خياطي و بيان قدم به قدم و نكته به نكته اين هنر در ميان علاقه مندان بسيار طرفدار دارد.ما نيز با علم بر اين موضع بعد از مطاعلات وبررسي هيا زياد به اين نتيجه رسيديم كه مجموعه فوق جز كامل ترين و روان ترين دوره هاي اموزشي براي اين متد مي باشد و هنراموزان در هر سطحي كه باشند براحتيي مي توانند از ان بهرتين استفاده را ببرند.

متد گرلاوين

خياطي خانم خداياري

بازدید : 166
11 زمان : 1399:2

اموزش دوخت يقه پفي به روش خانم عمراني
الگو و برش: مي‌توان اين حالت پفي را روي مچ و يا روي در جيب نيز پياده كرد.
از الگو پايه استفاده مي‌كنيم. cm2 به وسط جلو براي دكمه خور اضافه مي‌كنيم. بازي يقه را روي خط وسط جلو مشخص كرده و هلال به گوشه گردن وصل مي‌كنيم و هلال يقه را تا دكمه خور ادامه مي‌دهيم. به دلخواه، ميتوان cm1 ازسرشانه از طرف گوشه كردن كم كرد. (هم در جلو وهم در پشت) تا يقه از طرفين شانه كمي باز شود.
سرشانه پشت و جلو را روي كاغذ بهم وصل مي‌كنيم بطوري كه از گوشه گردن بهم مماس باشند و در انتهاي سرشانه cm5/1-1 روبهم قرار بگيرند. پهناي يقه آرشال را به اندازه سرشانه cm-1 در نظر مي‌گيريم.توجه داشته باشيد اگر مي خواهيد در اين زمينه اطلاعات بيشتري را به دست آوريد پيشنهاد مي كنيم حتما از مجموعه آموزش خياطي ايشان كه به صورت دي وي دي در سايت موجود است نيز استفاده نماييد.

همين اندازه را روي وسط پشت مشخص كرده، تا حدود نصفه‌هاي يقه (كارور جلو) جلو نيز اين عدد را مشخص كرده و به cm5/1 پايين‌تر از گشادي يقه، هلال وصل مي‌كنيم. الگوي يقه را رولت مي‌كنيم، يكي براي يقه رو و يكي براي يقه زير. براي يقه رو، الگوي يقه را روي كاغذ گذاشته و دور لبه يقه را cm4 بزرگتر مي‌كنيم (اين كار سبب مي‌شود كه يقه رو cm2 به طرف يقه زير برود و دوخت آن معلوم نشود) اين يقه را به ۶-۵ قسمت تقسيم كرده و شماره گذاري مي‌كنيم. تكه‌ها را برش زده و بين هر تكه cm4 اوزمان مي‌دهيم. (براي صرفه‌جويي در پارچه، مي‌توان پشت يقه را روي دولاي بسته مماس نكرد). براي قسمت جلو و پشت نيز سجاف در نظر گرفته و لايي مي‌چسبانيم. سجاف‌ها را از سرشانه بهم وصل مي‌كنيم.مباحث فوق همگي به صورت كامل در مجموعه كتاب خياطي سيما عمراني به صورت كامل وجود دارد.
دوخت: لبه بيروني يقه رو را ۳تا۴ پيلي به طرف پايين درست مي‌كنيم. در وسط اين پيلي‌ها روي لبه داخلي يقه، چند پيلي به طرف بالا درست مي‌كنيم. روي لبه‌هاي يقه را ميدوزيم و نخ زير را آنقدر مي‌كشيم تا يقه رو، هم اندازه يقه زير شود. به يقه زير لايي مي‌چسبانيم. يقه رو و يقه زير را رويهم گذاشته و لبه بيروني آن را مي‌دوزيم. يقه را به رو مي‌كنيم و دو لايه داخلي آن را بين بالاتنه و سجاف مي‌گذاريم و مي‌دوزيم. سرشانه سجاف را به سرشانه بالاتنه بست مي‌زنيم.
اگر پارچه ريزش داشت مي‌توان بعد از دوخت يقه، چند بست روي يقه بزنيم تا حالت پيلي‌ها حفظ شود.

از ديگر مقالات ما بازديد نماييد :

آموزش خياطي آسان , آموزش خياطي مبتدي , خريد آموزش خياطي خانم عمراني, خياطي خانم خداياري , فيلم آموزش خياطي راوندي

بازدید : 94
11 زمان : 1399:2

شنل عروس (در دو سايز كوچك و بزرگ) توسط خانم سيما عمراني
ميزان پارچه: ۲ متر با عرض ۱۵۰يا۱۴۰ سايز كوچك، ۳ متر با عرض۱۵۰ سايز بزرگ
الگو و برش: اين شنل را مي‌توان براي لباس‌هاي مجلسي، نامزدي و يا عروس استفاده كرد. همچنين اين شنل با پارچه‌هاي پشمي و بوكله، براي محافظت از سرما روي مانتو مورد استفاده قرار مي‌گيرد.
پارچه را از قد تا مي‌كنيم تا عرض پارچه روي دولاي بسته قرار بگيرد، از لبه تركي cm2 وارد شده و يك خط مي‌كشيم تا در هنگام برش، اين خط را قيچي بزنيم. از تقاطع خط كشيده شده و دولاي بسته پارچه، cm25 به داخل پارچه آمده و بصورت هلال علامتگذاري مي‌كنيم تا خط يقه شنل بدست آيد. مجدداً از همين زاويه، cm100 داخل پارچه شده و بصورت هلال علامت مي‌زنيم و خط پايين شنل حالت گرد داشته باشد، از زاويه پايين شنل، cm25 بالا رفته، از همين زاويه، cm25 روي خط هلال وارد شده و گرد بهم وصل كرده و برش ميزنيم. براي خط يقه شنل، cm1 زاپاس گذاشته و هلال بالا و پايين را قيچي مي‌زنيم.شما براي تكميل اين اموزش مي توانيد از مجموعه خياطي سيما عمراني نيز استفاده نماييد.


حال براي كلاه شنل، روي دولاي بسته cm30 مشخص كرده و يك مستطيل به طول cm50 و به عرض cm30 روي دولاي بسته رسم مي‌كنيم. از زاويه سمت چپ بالا، cm9 وارد شده، از همين زاويه cm9 پايين آمده و هلال بهم وصل مي‌كنيم. همچنين از زاويه سمت راست پايين cm7 بالا رفته و هلال به زاويه سمت چپ پايين وصل مي‌كنيم. (خط هلال را طوري مي‌كشيم كه cm5-4 ابتدا و انتهاي اين خط، صاف كشيده شود).توصيه مي كنيم براي اينكه در اين مورد بتوانيد بيشتر و حرفه اي تر عمل نماييد حتما از به مجموعه خياطي خانم عمراني مراجعه نماييد.
دوخت: ابتدا خط وسط پشت كلاه را مي‌دوزيم. سپس وسط خط يقه شنل را پيدا كرده و وسط پشت كلاه را روي اين قسمت قرار داده و cm4-3 آن را مي‌دوزيم. جلوي خط يقه را به جلوي كلاه وصل كرده و cm4-3 مي‌دوزيم. حال ميزان اضافي شنل بين اين دو دوخت را بطرف پشت پيلي مي‌دهيم تا يقه شنل به اندازه كلاه شود و كلاه را به آن مي‌دوزيم. اين پيلي‌ها سبب مي شود كه شنل روي سرشانه حالت آزادتري داشته باشد. جلوي شنل را يا سر دوز كرده و يا cm1 تو مي‌گذاريم و يا از انواع نوارهاي نزئيني، نوار خز، نوار پرو… استفاده كرده و آن را به لبه‌هاي شنل بست مي‌زنيم. در آخر، دو عدد بند را آماده كرده و آن را به پايين كلاه مي‌دوزيم تا شنل پوشيدگي بيشتري داشته باشد.
نكته: اگر بخواهيم اين شنل را با سايز بزرگ برش بزنيم، به روش گفته شده فقط با اندازه‌هاي شكل(۲) برش مي‌زنيم.شما علاقه مندان به آموزش خياطي مي توانيد در سايت ما از آخرين و جديدترين كارهاي خانم سيما عمراني بازديد نماييد.

بازدید : 154
11 زمان : 1399:2

برطرف كردن ايراد اندامي توسط خانم عمراني
۱- وتاژ (خميدگي پشت): در الگوي پشت، خط سرشانه تا كارور پشت را از طرف حلقه نصف كرده و يك خط به موازات خط كارور مي‌كشيم و اين خط را از طرف وسط پشت طوري قيچي مي‌كنيم كه در طرف حلقه به يك نقطه وصل باشد. براي اينكه وسط پشت لباس روي يك خط صاف قرار بگيرد، سرشانه را نصف كرده و آن را به خط ساسون پشت وصل مي‌كنيم و اين خط را از بالا تا سر خط مابين كارور و سرشانه قيچي مي‌كنيم طوري كه روي اين خط به يك نقطه وصل باشد. حال وسط پشت لباس راسته كرده و مابين دو تكه با توجه به ميزان خميدگي پشت، cm 7-3 (3 براي خميدگي كم و ۷ براي خميدگي زياد) اوزمان مي‌دهيم. مي‌توان ساسون ايجاد شده در سرشانه را روي لباس بدوزيم كه در اين صورت خميدگي پشت داخل لباس قرار مي‌گيرد و جاي خودش را پيدا مي‌كند. در غير اين صورت ميزان ساسون را روي سرشانه از طرف حلقه رد مي‌كنيم و آن را قيچي مي‌زنيم.
۲- سينه برجسته: روي الگوي جلو، بعد از ايجاد ساسون سرشانه و ساسون زيرحلقه، خط سينه را تا خط وسط ساسون زيرحلقه قيچي مي‌كنيم تا الگوي جلو، تبديل به دوتكه شود. حال مابين اين دو تكه را روي خط وسط جلو و روي خط وسط ساسون زيرحلقه، با توجه به ميزان برجستگي سينه، cm 8-3 اوزمان مي‌دهيم، طوري كه وسط جلوي الگو روي خط صاف قرار بگيرد، سپس ساسون جديد زير حلقه را رسم مي‌كنيم. اين مقدار در وسط جلو اضافه باقي مي‌ماند و در پهلو داخل ساسون زير حلقه مي‌رود و ساسون زيرحلقه بزرگ‌تر شده و آن را مي‌دوزيم و در صورت تمايل زاپاس اضافه برش مي‌خورد.


۳- شكم برجسته: روي الگوي جلو، خط باسن را از طرف وسط جلو طوري قيچي مي‌زنيم كه روي خط پهلو به يك نقطه وصل باشد.
از انتهاي ساسون زير سينه، يك خط به طرف پائين لباس كشيده و اين خط را از پائين تا انتهاي ساسون زير سينه قيچي مي‌كنيم تا در اين محل به يك نقطه وصل باشد. حال روي خط وسط جلو، مابين دو تكه با توجه به ميزان برجستگي، cm 8-3 اوزمان مي‌دهيم، طوري كه وسط جلوي الگو روي يك خط صاف قرار بگيرد. اكنون فضاي ايجاد شده روي خط پايين لباس را اگر خواستيم پايين لباس حالت فون داشته باشد، به همين حالت باقي مي‌گذاريم. در غير اين صورت، همين ميزان را از طرف پهلو وارد شده و به خط باسن وصل مي‌كنيم و برش مي‌زنيم.


۴- باسن برجسته: روي الگو پشت، خط باسن را از طرف وسط پشت طوري قيچي مي‌كنيم كه روي خط پهلو به يك نقطه وصل باشد و همانند ايراد شكم بزرگ عمل مي‌كنيم.

نكته براي شانه‌هاي جلو آمده:


اين نكته مخصوص افرادي است كه لاغر اندام هستند و داخل شانه‌هاي آنها قدري خالي است و شانه‌هاي خالي آنها به طرف جلو آمده است و اگر اين نكته را رعايت نكنيم در جلوي شانه‌هاي آنها، لباس حالت پف كرده و خالي مي‌ايستد.
براي برطرف كردن اين ايراد:
روي الگو از وسط سرشانه cm5/1 پايين آمده و خط سرشانه جديد را طوري رسم مي‌كنيم كه از اين نقطه بگذرد و حالت هلال به طرف پايين بگيرد. به همين صورت زاپاس گذاشته و پارچه را برش مي‌زنيم. حال به وسيله اتو، سرشانه را به طرف بالا كشيده و اتو مي‌كنيم تا خط سرشانه تقريباً صاف شود.
اين كار سبب مي‌شود وسط شانه به طرف بالا كشيده و ايراد فوق برطرف گردد.

از ديگر مقالات ما بازديد فرماييد :

كتاب خياطي , خريد كتاب آموزش خياطي , آموزش خياطي خانم عمراني جديد, آموزش خياطي گرلاوين , آموزش خياطي عليرضا قاسمي راوندي

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 24
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 233
  • بازدید سال : 520
  • بازدید کلی : 8009
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی